20190406 184846 1El Pavelló Firal d’Amposta ha acollit, com cada any, els comensals de la paella solidària a benefici de Mans Unides. Aquest any s’ha celebrat el diumenge 7 d’abril, data condicionada a la disponibilitat ocupacional. L’equip interparroquial de Mans Unides és qui gestiona l’organització de l’acte que ha congregat a més de 600 persones. La finalitat és conscienciar-nos a tots del problema humanitari de la Fam en el Món i, de pas, aconseguir medis econòmics per destinar-los als projectes que la Delegació Diocesana de Mans Unides presenta cada any amb motiu de l’inici de la Campanya, a principis del mes de febrer. Més enllà del factor econòmic els participants han valorat l’ambient de convivència germanívola que s’ha anat creant any rere any. Ha esdevingut l’acte interparroquial més multitudinari gràcies al treball generós del voluntariat de Mans Unides i a la col·laboració de diversos comerços de la població.

En aquest encontre festiu d’enguany s’ha informat de l’execució d’un projecte realitzat a l’any passat, consistent en la restauració d’una escola devastada a causa de l’Huracà Matthew a Haití. S’ha reconstruït, en part, gràcies al legat testamentari de Maria Cinta Pech, promotora de la casa d’acollida Llar Bet-Hània a Amposta. El testimoni gràfic i les certificacions bancàries donaven fe de què amb l’import enviat s’havia reparar part dels danys soferts a aquella escola a causa del cicló. La gestió d’Elena Tortajada, Delegada Diocesana de Mans Unides, fou del tot important en aquest procés.

Mn. Ramon Font.

20190407 141217 20190407 141220   20190407 143139