PROJECTE “La Família és la Clau”

Ara fa un any es va iniciar, amb famílies de Càritas, el projecte “La Família és la Clau”. Aquestes han seguit un camí de formació i d’acompanyament per poder oferir-se en diferents camps de treball.

Es un projecte que continua fent el seu desenvolupament d’acompanyar famílies a través d’activitats formatives i laborals. A partir d’aquest pròxim any es reuniran en una de les dependències de la parròquia del Grau. L’horari de reunions és el dimarts de tres i mitja a cinc de la tarda. Diverses persones hi han col·laborat aportant màquines de cosir, estufes i armaris. Són les peticions que s’han fet a través de Càritas Interparroquial i les pròpies parròquies.

PROJECTE “Clara”

Es un projecte que s’està desenvolupant baix la direcció i coordinació d’una psicòloga de Càritas diocesana i de Teresita Ferré (la comadrona). Consisteix en donar un servei d’atenció psicològica a dones que es troben en situació o risc d’exclusió social. Intenta acompanyar processos individuals i grupals  que busquen l’enfortiment de les seves formes de vida. Es reuneixen els divendres de 10 a 11:30h. a les dependències de Càritas.

Els interessats en col·laborar us podeu posar en contacte amb Mª Carme Simó i Joan Reverté, directors de Càritas interparroquial Amposta, a través d’algún d’aquests telèfons: 605 631 825, 695 892 235, 977 701 956.