Diumenge, 7 de febrer:  celebració de l’Assemblea Diocesana, amb la participació i el testimoni de German Jarro, Director Executiu de PRODII, de projectes de Mans Unides a Bolívia.

Dilluns, 8: Xerrada al Centre parroquial a les 20:00h. a càrrec de German Jarro Tumiri sobre projectes de Mans Unides a Bolívia.

Divendres, 12 de febrer: Dia del Dejuni Voluntari.

Diumenge, 14 de febrer: diada nacional de la Campanya contra la fam i col·lectes.

Pel que fa als projectes que es recolzaran aquest any a la nostra diòcesi,  tenim els següents:

República Dominicana / Municipi de Villa Vázquez, província de Mao Montecristi: Millora de la qualitat de vida de comunitats de la zona costera. (Total 57.536 €)

Rwanda / Kivumu - Mugina: Enfortiment de la salut reproductiva i nutricional en zona rural. (Total 93.000 €).