El dia 22 de febrer, dilluns, a les 20:00h., després de la Missa vespertina, al Centre Parroquial tindrà lloc una conferència-col·loqui a càrrec de Carme Borbonés i Brescó, presidenta de Càritas Catalunya, que versarà sobre

“La comunitat parroquial al servei dels germans més afeblits en l’Any de la Misericòrdia”

Carme Borbonés és una senyora casada i mare de família, professora emèrita de la universitat de Barcelona, prestigiosa comunicadora i gran coneixedora de les realitats humanes més afeblides de la nostra societat a les que intenta donar resposta mitjançant una lectura creient de la vida amb un compromís exigent i generós des de la fe.

Una xerrada per a tots els membres de les parròquies d’Amposta, oberta a tothom, pensada com una eina més que ens sigui útil i ens ajudi en aquest camí quaresmal de conversió a la misericòrdia de Déu.